November 23, 2007

MATTO-entry

olin ihan vaiheessa ja puolipukeissa kun ovikello soi. en kelannut että tarvisi avata ovea kokonaan, eilenkin siellä oli vaan uskovaisia, mutta siellä olikin mun MATTO! no ei se sit siinävaiheessa haitannut, tuskin matto-tyyppiäkään. ostin eBaysta maton ja se tuli nyt, jee! ihan voittaja olo, koska se ON pehmeä. pehmeitä mattoja on TOSI vaikee löytää. kivan näköisiäkin löytää välillä mutta yleensä ne joissa on karvaa pystyssä (eli perus-matto) ni se on jotenkin kovan tai karheen tuntusta mun tassujen alla... ja mun tassut on tosi herkät. etenkin aamuisin kun nousen sängystä. pitää pystyy valuu sielt alas sillee matolle makaamaan. mullahan oli tää proggis kun sisustin alkusyksystä että valkoinen sängyn-edus matto vaihtoon mutta kaikki kaupat kierrettyäni en löytänyt sopivaa. kyllä sillon suomi tuntu paskalta paikalta. kun markkinat on tarpeeksi isot niin mattoja löytyy joka makuun, mut tää suomi.... no kuitenkin, eBaysta keksin etsiä sitten... oli jopa vaikea valita kun oli niin paljon kivoja. valkoiset ois ihania mut just siks vaihdan kun se ei ole viikon jälkeen se valkoinen enää...valkoinen. punainen on elävä väri joten sellasta vähän kattelin. tähän päädyin:



























ei ole ihan noin neonkirkas... marjan värejä ikäänku...ja enemmän keltaseen taittuva ku siniseen. mut säkää on se että se on nii pehmee, ei kuvistakaan ikin osaa sanoa, edes kaupas kun näkee ni en osaa sanoo vaan pitää koittaa.

voittaja olo myös siksi että Oton ja mun järkkäämät pikkubileet etenee (keksin tossa yks päivä et jotain spessua pitäs saada aikaseks. tai oikeestaan se oli sillee et mul oli vähän tylsää ja harmaata ja olin et mitäs...onks ketää chatti-etäisyydellä, Otto! no klik klik, mitäs Otolle sanois? ja sit keksin sanoo et järjestetään bileet! koska oli harmaa olo niin korostin et vaan kivat tyypit kutsutaan. ja nyt niitä sitten järkätään.) ollaan VS (versus) teemalle eli se tuo kaverit ja mä mielipiteeni :) mäkin pyysin jonkun, mut vaan pari, jätän ton fiksujen&kivojen ihmisten haalimisen sille.

pukeuduin eskimoksi ja kävin aamulla apteekissa ja hakemassa käsilaukkuni. siitä tuli hieno. se sai siis uuden elämän suutarilla, siellä oli kai joku tyttö nimeltä Pauliina, ehkä harjoittelija tms., joka oli vaivautunut korjaa sangan kun itse suutari-setä oli turhautunut. kiitos Pauliina! eikä maksanut kuin 8e. no on tossa laukussa muutakin hajonnutta kuin sanka mutta vain se esti käytöm. ei se haittaa jos on vähän raihnaisen oloinen. siinä on 3 osiota, et nyt löytyy taas rojutkin paremmin. muistelen että jaottelu oli sen tyylinen että yhessä compartmentissa kosmetiikka, toisessa tekniikka (mp3 jne) ja keskellä isoimmassa kalenteri ja lompakko.

jotkut kanadalaiset on rasittavia. kerran käyt siellä (tai 2), ja kerrot ihmisille "hei, olen käymässä, 2kk kiitos kysymästä" ja ne häiriköi vielä vuodenkin päästä että hei vieläks oot mestoilla? oletko suomessa vai kanadassa? missä päin maailmaa vaikutat? et olisi sattumoisin kanadassa? kerro kun taas olet kanadassa! vitun vittu. minä asun suomessa. en ole mikään vitun maankiertäjä enkä varmasti myöskään kommunikoi itseäni niin päin persettä että sellaisen kuvan saisi. en käy siellä talvilomalla. se oli siinä se kerta tai 2, hyvin spesifejä reissuja tai kouluvaihtoja tai mitä lie. tekee mieli aina caps lockeilla laittaa takas että EN ENÄÄ IKINÄ TULE KANADAAN. ja nyt sama englanniksi. mitä helvettiä mä siellä tekisin? en yhtään mitään. okei, vois olla kiva joskus mennä, sinne tai johonkin muualle mutta herranjumala mä olen normi-ihminen jolla on kotimaa ja asun täällä. miten helvetissä voisin taas yhtäkkiä olla siellä? miksette itse ole kaikki suomessa???! siks että meillä on rajat kii V****

selkäkin alkaa olee melkis ok. kävin taas ruokakaupassa mutta muistinko ostaa nessuja? aivan oikein. toivottavasti nuha menee pian ohi koska en pidä todennäköisenä että muistaisin ostaa niitä huomennakaan.

No comments: