November 19, 2007

tänään...ffd tomorrow kiitti

olen tässä odotellut tekstaria sieltä apteekista että mun lääkkeet ois siellä haettavissa, torstainahan niiden piti saapua. mutta nyt sitten ne on näemmä lakossa joten turha varmaan odotella. aukihan ne on mutta tuskin on aikaa jotain lääkelasteja purkaa ennenkuin on pakko.

mun piti olla tänään jotenkin hyödyllinen mutta toistaiseksi ei näytä siltä. pari työjuttua aion tehdä. mutta nyt on kova kutina päästä takaisin nukkumaan. hitto. postiin pitää ehtiä ennen klo 17 kuitenkin. klo soimaan vaan :( sain myös postia, 3 ripsiväriä (punainen, pinkki, violetti). eBaystä intouduin tilaa... jos joskus haluis vaihtelua. mulla on 1 punainen ripsari, mutta se tuntuu olevan kovin vähäpigmenttinen ja ajattelin että jos jollain toisella firmalla ois vastaava, ja sais värin oikeesti näkyviinki. värillisissä mascaroissa on se vaikeus kun omat ripset on jo ...jos ei mustat niin mustanruskeat, vaaleempi väri ei sitä helposti peitä. kokeilin pinkkiä kuiteskin jo ja tarpeeksi kun sitä mätti niin se tuntui toimivan. violetti oli aika susi :( ja sitä just oikeestaan tosta setistä kaipasin koska se skulais vihreiden silmien kaa kivasti. mutta se on niin tumma ettei väri erotu. punainen odottaa vielä vuoroaan. mulla on vaan 2 silmää.














MTV3 voittopotti taltiointi
- ihan kohtuullisen hauska - eikä juontaja ole hassumpi :P

piti mennä tänään lääkäriin kun tää mun yskiminen/kurkkujuttu on nyt ihan out-of-hands. aika perusflunssan oloista tai silleen mutta kun tätä edelsi se joku 3 viikon yskiminen ja hengenahdistukset niin jotenkin tuntuu että ehkä pitäs selvittää. viime viikolla inohtui. kylläpäs mä nyt ravaan siellä lääkärillä! kuulostaa jotenkin että olisin sairas vaikka en koe niin. mutta aamulla sitten väsytti niin pljon etten saanut mihinkään lähdettyä. ei tässä voi sitten muuta kuin ajatellaa et noo, ei tää nyt niin paha oo... kunhan ei tarvii puhuu paljon koska ääni käyttäytyy epä-ortodoksisesti. huomen aamulla ois kyllä meetinkiä varattu... ehkä olen kerrankin hljaa.

junalla Lahteen tai sieltä pois. Scrubs pitää seuraa.

No comments: