December 29, 2007

minulla on agenda, eli olen.

klo on kohta 7...yö on mennyt nopeasti. kuuntelen vaan Hendrixin Along the Watchtoweria repeatilla. mutta ei tässä hetkessä ole mitään mystistä...ihan normimeiningit.

tiedän että jotkut pitää outona kun ihminen kirjottaa asioitaan nettiin (eli...blogaa) tai vaikka valvoo usein öisin... voi voi kun kaikki ei oo samanlaisia ja olis maailma tylsä paikka jos ois. sit kun lukee tätä ja kuvittelee tuntevansa minut tai tekee jonkun syvällisenkin analyysin ja sen perusteella kohtaa minut oikeassa elämässä ehkä. itsestäänselvää että niin tapahtuu...jos jossain maailmassa on teksti julkaistu, joku lukee sen ehkä, ja käsittää ehkä omalla tavallaa...mahdollisesti jopa päin helvettiä. ja jos ihmiset tuntee toisensa, edes nimeltä, niin ne ehkä tapaa...tai niillä on yhteinen tuttu. kommentointi ei ole mahdollista koska minua ei mm. nuo väärinymmärrykset kiinnosta, mutta joskus kiertotietä törmään aina juttuihin... "jaa että se lukee sitä?" ("miten helvetissä se jaksaa?") "joo ja se sanoi että plää ja plää, että onpas jenni plää" "vai niin..." no voi voi. kiva kiitti moi!

lueskelin kaikkia blogeja tässä joissa oli kisu-kuvia. kisu kasvaa, perheeseen tulee uusi kisu, kisu tekee jotain hassua, kisu näyttää uuden piirteen itsestään... mietin välillä niitä kaunottaria jotka oli hetken täällä. välillä on ikävä sitä pehmeää turkkia.

ehkä olen nyt rauhallisempi, uutisetkaan ei jaksa raivostuttaa.

olen miettinyt syitä shopaholismini takana. no joke. vakavia juttujahan ne on vaikka niistä ostoksista onkin kiva vitsailla ja miettiä että mikä paita menee minkä hameen kaa. eihän asiat kovin huonosti oo mutta vähän on mopot välillä siellä sun täällä. ei ainakaan mun tassuissa.

mitä teen lauantaina 29.12.2008? nythän on lauantai...mutta jollen toisin päätä, se alkaa vasta kun herään. toivon että jaksaisin olla reipas ja pestä vaikka pyykkejä. voisin kans viedä Tiitalle jotain tänne unohtuneita kisu-tarvikkeita jos se on kotona. tuossa olis mulle jo agendaa.

No comments: