January 21, 2008

stay cool

LL Cool J (en tunne tyyppiä mutta joku räp-artistihan se on) osoitti olevansa fiksu ja nimensä mukaisesti cool american idolissa (season 4 ep 5), olin todella mielissäni. siis oikeasti todella fiksu ja asiallinen. mulla on varmaan hormonit jossain... ilahdun niin helposti ja olen fiiliksissä. tai aika paljonhan mulla on tällästä, yli-ilahtuneita fiiliksiä.

tiistaina on työn puolesta haastattelu joka on tärkee...ja pitää miettiä kyssäreitä, ja sitä varten tutkia tyypin taustoja. se on iso stara alallaan mutta minä olen asiasta ihan ulalla. pitää yrittää tehdä siitä mielenkiintoinen alaa tunteville kuitenkin.

olen saanut jo melkeen kaikki joulukortit postiin. jee. ja Mariannen joululahjakin varmaan lähtee tällä viikolla englannin suuntaan. ja Artun syntsälahja on ihan...hyvässä vaiheessa. se sai jo kisukuva-kirjan (Hans Silvesterin, yksi parhainpia kisukuvaajia) mutta jotain muuta on vielä tulossa.

tunnin päästä alkaa uuden Koneen kasaus. pelottaa.

No comments: