November 24, 2008

joku to do-lista elämälle voisi olla hauska

mihin mä alan säilöö noita kenkiä? ostin taas yhdet. mutta se oli oikeesti hyvä diili, olin himoinnu sellasia Bronxin pitkävartisia nyörikenkiä jo hetken ja kun näin ne myytävänä eBayssä niin oksat pois. olen nähnyt kyllä aiemminki mut joku hintaraja mullakin ON. nyt sit osu.

kaupassa käydessä pukeuduin eskimoks mikä oli hauskaa, oli pipoa ja huppua ja kaulaliinaa ja toppausta... aika hyvä sää, ainakin vähän vaihtelua.

tää viime viikko oli hyvä. itse asiassa poikkeuksellinen silleen kun Karri on taas yhtäkkiä osa elämää, tosta vaan yksi viesti...outoa. mysterious ways. mutta että noita ei satu joka päivä. ja siellä kurssilla oli jees. muutenhan kai mitää ihmeellisiä ei sattunu, normishittiä. no toi taulun maalaaminen oli kyl...

ens viikolle saattas syntyy ohjelmaa siitä valokuvakeikasta kirjaan...sen piti olla kai otettu joulukuun alkuun mennessä... tosin ideaakaan ei vielä ole. mutta kun on niin se pitää ottaa. mun pitäs ehdottaa jotain ja nyt kun oon lukenu melkee koko kirjan ni mulla on kyl jotain idist. toivottavasti en joudu matkustaa hirveesti sen takia. ei periaatteessa haittaa mut en nyt jaksas hirveesti reissaa. en tiedä miks.

en kyllä tiedä miten Chinese Democracy (myspacessa) olis muuttunu kahdessa vuodessa, sillon mä sitä aloin kuunnella. tai kuuntelin ja kiva joo, about siihen se jäi. Better on ihan hauska piisi mutta ei se muuten jaksa oikeen sytyttää toi juttu. en ollutkaan ajatellu et GnR julkaisi omia piisejään tosiaan viimeksi UYI I ja II muodossa...prkl...jos jossain olis lista parhaista omien piisien vikasta levystä niin nuohan olis sillä. ja parhaan debyttialbumin listalla keikkus ei mikään muu ku Appetite for Destruction. ylimaalliswn hyvä levy. mutta outoa kuunnella sitä tässä ajassaj a paikassa. se muistuttaa elävästi kyllä elämästä sillon, 80-90 luvun vaihde...hohhoijaa. meikä oli skidi sillon mutta ei se haittaa muistojen kultaamista.

laitoin viestiä Jukkapojalle ja Meerille joko siitä niiden pikkutytöstä pitäs kuvia ottaa. olis kai se kiva(?) jos olis muitakin muistoja kuin ne perusräpsyt. tai en tiä, mitä väliä kuvilla ylipäätään on? mitä väliä millään on? niin, kai ajatukseni oli lähinnä tarjota ystävällisyyttä siinä muodossa missä minä sitä osaan... thats all.

mietin niitä YYA-bileiden tarjoiluja kuumeisesti. ekä liian kuumeisesti ottaen huomioon että on marraskuu. en haluis et minä tai kukaan muu olis sidottuna uuniin tms jos jotain pitäs siinä paistaa. mistä puheen ollen saadaan mitä ilmeisemmin se paikka keskustan tienoilta mitä ollaan kysytty. vuokra tosi kohtuullinen ja sellanen mukavan kotoisa taiteellinen mesta. harrastelijateatterin tilat. mutta niin, olen miettinyt itekseni pitäskö melkeen joku ulkopuolinen siihen saada ettei tarvii stressaa et jotku piiraat paistuu ihan päreiks tms... tai eihän ne paistu jos jonkun duuni on kattoo niiden perää mut se ei oo kivaa. mietin vaa että mistä saan ihmisen muutamaks tunniks joka ymmärtää ruuasta jotain. ja on kiva. voi olla että suurentelen ongelman kokoa mielessäni.

No comments: