November 24, 2008

valkoinen maa

aamulla oli kiva käydä postissa kun sai tarpoa hangessa. mikä siinä nyt niin mukavaa on niin on mysteeri, kai se vaihtelu vaa. raikas ilma. valkoista.

potentiaalisesta duunipaikasta antoivat ymmärtää että voisin aloittaa piankin, tai siis pian tässä tapauksessa on yhden tarvittavan kurssin jälkeen ja se ehkä järjestyy parin viikon päästä. mutta silleen kiva että tulee positiivista signaalia. katsotaan myös jos saatas mulle lisää kurssi-juttui tähän seuraavan parin viikon ajalle, siis kysyin siitä vaan koska mulla ei ole nyt parempaakaan tekemistä, siitä ei makseta. musta olis vaan kiva et ois jotain mitä tehdä joku päivä, se tuo jotain normaalia ja sosiaalista elämään kun menee kouluun tai työhön. ja aina sitä jotain uuttaakin oppii tuolla vaikka periaatteessa tähän asti on ollut kyse asioista jotka jo tiedän. yritän kyllä nyt päästä oppimaan jotain uuttakin enemmän, koodaus ym juttua.

joku sanoi netissä että citykäytävään tulee(tai on tullut) Lush. kiva silleen..mutta totesin jo kauan sitten että en ikinä tuu käyttäneeks niiden tuotteita ja kylpyammetta kun ei omista niin suuri osa tuotteista on turhia siltäkin osin. kivisaippuat ei vaan oo mun juttu, olen yrittänyt! tietysti ehkä niidenkin repertuaari kasvaa, pitää käydä katsoo sit...

nyt kun ostin ikeasta noita naulakoita niin pitää joku päivä olla reipas ja laittaa ne seinäänki. toi takkikasa ei ole mun mieleen tuolla. ainin ja viime yönä tai joskus hehkutin jotain to do-listaa elämälle. joku tossa ideassa on kliseistä ja jotenkin 90-lukulaista tms... "tavoitteet ja oman elämän tarkoituksen hakeminen ja esittäminen". ihan ku CV tulevaisuudelle. mutta, jos nyt kuiyenki teen mitä haluan eli listaan jotain jos tuntuu siltä.

to do:
-

ei vittu ei nyt tunnukaan tolta.

kyselin tädiltä että mitäs jos laitettas mun hampaat ihan vaan vitun kuntoon. pitäs kai riittää et ne nyt on ok tai mitä onkaan mutta mitä helv, mä haluunki nyt et ne on ihan. ei nyt posliinikuoria ehkä mut laminaatit tms... jostain eri vaihtoehdoista se puhu. ihan sama, kunhan nyt jotain tehdään. mulla vaan on tammikuussa aika julkisen sektorin hammasklinikalle vai mikä onkaan, kun noi leuat on jotenkin sijoiltaan välillä. täti sano et ne ehkä haluu laittaa mulle yöksi purentakiskot, ainakin joksikin aikaa, ja sit ei voi alkaa teke mitää noille hampaille. eli pitää sit tammikuussa kysyä siellä et jos haluun teettää laminaatit tms ni teenkö sen nyt vai myöh. eihän ne mitään semmosista haluu tietää, turhanpäiväsiä hömpötyksiä, mutta pakko kertoo miten mun kantsii toimia.

No comments: