December 11, 2008

no johan lykkäs

'Teho'a saa nyt poretablettina. mutta jos mulla on aina kofeiinia mukana niin ehkä noi ei niitä korvaa.

mulla oli yllättävän hauska ilta. aamusella luin blogaaja K:n viesin että 'moi jne. ja vois tapaa tms'. ja ajattelin et ois kiva tapaa asap ja tavattii heti tänää. oli tosi hauska ilta, piti kahden jälkeen lähteä Kuudennelle Linjalle ihan, mutta ei siitäkään saanu kuin 3omin lisäaikaa... siellä tosin oli joku 50-luku ilta ja tanssin vanhaa (cover) musaa. mutta oli tosi jees ja uusiks pitäs ottaa kyllä.

juteltii aika paljon musasta. ei sillä että sama musamaku olis mutta kuiteskii.

K mainitsi blogipikkujoulut perjantaina ja mietin josko menisin sinne. en tunne siellä ketään... ja sit tietty kelaa et jos ihmisillä ei olis muuta elämää ja ne yhdistäs mun naaman johonki vanhaan blogiin toisaalla jossa musta maalattiin joku maailman pahin huorahirviö-kuva ja kivittävät mut sit siinä? olis ikävää. vaikka hyvän IS lööpinhän siitä sais. vaikka ei siinä et jos joku luo mielikuvansa jonkun tekstin perusteella, oma häpeä. mitä jos ne näkee sen *halveksuva lemipinimi tähän*? että tässä se nyt on kaikessa tavallisuudessaan (hirveydessään? ihan tyttö vaan)... se ykskin sillon jossain uhkaili että 'naama ja nimi on tiedossa'...hohhoijaa, oonko mä uhkailun arvoinen? tai tuomion, peräti? tuskinpa mutta en mä nyt tieten tahtoen lähde turpaani ottaan vaikka vannoisinkin syyttömyyttä.

nii mitäs mä teinkää? joo oli tää mies, oli vitun hyvä 1,5v, en pyydä anteeks keltää. elämä on.

mutta kattoo sit perjantaina mikä juttu. oikeesti haluisin toki tutustua ihmisiin ja pitää hauskaa. mutta en ole ikinä ollut osana sitä blogistanian juttua enkä ole kokenut tarvettakaan mutta... asiat ja elämä muuttuu. jos uusiin ihmisiin vois tutustua uusina ihmisinä ja unohtaa pelkät blogit jne.

no mut jos nyt meen nukkuu ensin ja katson asioita sit uusiks? nukun pitkään ja iltap tapaan Marian.

No comments: