January 17, 2009

katsoako elokuva tänään? tai purkaa matkalaukku? no ei sentään

että ihan täysi vapaapäivä, kotosalla. tein yhden virheen töissä, ja jo neljäntenä päivänä... olen tietysti pettynyt itseeni. joo olen ihan kuin kaikki muutkin mutta uskon että aika moni pystyy vähentää virheiden määrää jos vaan haluaa ja yrittää. no ei mitään vakavaa mistä kukaan kärsii, toi mun moka, mutta ärsyttävä ja selkeästi näkyvä kuitenkin.

tuleeko meille sit seuraavaks kokoomuslainen presidentti (Niinistö). sen pisteet galluppien mukaan nousi entisestään kun se meni naimisiin about mun ikäsen naisen kaa. no, SDP:hän on tehnyt tälle maalle niin paljon kai pahaa kun katsoo tätä teollistumista ja rikastumista, aijai, kokoomuksen pitää puuttua hyvinvointivaltion menoon...on se sen verran huolestuttavaa. ja rikkaat rikastuu mutta ei tarpeeksi nopeasti kai. kysykäämme Saulilta neuvoa.

jaa taisin just sopia jotkut treffit ens keskiviikoksi. turha kai näytellä yllättynyttä, mulla oli mielessä et pitäs jotain tämmöstä katella, tapasin P:n Karrin UV-bileis.

en ole saanut aikaiseksi ilmoittaa työvoimatoimistoon etten enää ole työnhakija. ei se haittaa kai jos sen jälkikäteen tekee, mut olis hyvä muistaa jossain vaiheessa. niillä on verkkopalvelu mutta se oli aika hyödytön, en ainakaan löytänyt että mistä sieltä olis voinu lopettaa työttömyytensä. olen kai aiemminkin hehkuttanut kuinka järkyttävä se niiden systeemi on, tarviisvat mun palveluksia, vaikka en tiä pystyisinkö auttaa, se pitäs räjäyttää koko juttu ilmaan ja alottaa alusta.

avasin facebookis keskustelun yhden 90-luvun eksän kanssa, joka oli aika woah koska oli just ajatellut mua, katsoessaan tätä videoo. no, luonnollinen ajatusketju kai, zombeja...naisia....jenni. kävi ilmi et se on töissä digitaalisen median parissa ja sellasis jutuissa että ollaan jossain vaiheessa ehkä jopa tekemisis ton mun duunin tiimoilta. kyllä maailma on vähän vitun pieni :D

kaivelin vanhoja ja vastaan tuli Heliitti lehtiä... sillon kun se oli vielä pelkkä Helia. kuvasin nää kannet.





















aika viileetä toi yhen koneen laskeutuminen Hudson-jokeen. respektiä, ei ehkä onnistuisi kaikilta.

yks yläaste kaveri valmistu nyt keväällä joksku nuoriso-ohjaajaks. toinen tekee jotain dippa-inssijuttua. hmm, entinen fotoliikkeen pomoni pyys just ravintolalaiva Wäiskiin. en lähde. koti-ilta on tarpeen ja pieni detox myös.

No comments: