March 01, 2009

yksi viikko lopussa. ja seuraava vyöryy kohta päälle.

huomenna alottaa töissä se uus duunikaveri, sellai bisnes&nörtti ominaisuuksilla varustettu market manager vai mikä se oli. mun kone piti laitta kokonaa uusiks loppuviikosta ja sain sen takas pe-iltapäivänä. jäi kyllä viikonlopun jutun snadisti tekmättä kun uuteen koneeseen pitää ensin asentaa sitä ja tätä ja hohhoijaa...

ja unohdin backuppaa fotarin actionit joten nekin saan tehdä uusiks.

olin eilen Karrin luona kattoo tv-sarjoja, jaettiin suosikkeja toisillemme. tiesin Deadwoodin muttei se ollut ikinä inspannut. enkä osaa sanoa inspaako nytkään mutta addikti on addikti. onneks sitä on vaan 3 seasonia, heh. syötiin myös voileipiä ja muutenki oli ok illanviettoa, perjantaina olin ulkona VV:n ja parin muun kanssa, ja se meni taas ihan liialliseksi.

tänää jos saisin aktivoituu itseeni siivoo vähän ja sillee ni ois hyvä. Deadwoodia ja Housea on katottu eli silleen saatu käyntiin tää juttu kyllä. ja jotain ruokaakin tein, sekotin vaan kaiken mitä kaapista löyty. kaupassakäynti olen ajatellu mut eiiiih, ei vaan jaksaviiti. kun ei kerta pakko ole, en varmasti kuole nälkään.

joku flunssa kai iskemässä. olen perjantaista lähtien ollu vähän huonona, kurkku tullu kipeeks ja nenä alkanu vuotaa... mutta sana "vähän" on ihan paikallaan, ei tässä vielä mitään ongelmaa ole.

Markkinointi ja mainonnan viikon hitti

No comments: