April 10, 2009

ID ja hammastahna

pakkailen kameran ja pari vaatetta, muuta ei kai ruotsissa tarvii?

keskiviikkona menin palauttaa studion avaimia kaverille, sen miehen bändi soitti tossa Lepakkomiehessä. sellasta örinäheviä, eli ei ihan mun juttu, mutta valmisteli varmaan ihan hyvin täniltaiseen Tinitus-festariin... Ville pitää jotkut etko-bileet festareille, sen faijan kämpässä. on viissiin kivan kokonen kämppä kun oli melkis 200 hmistä kutsuttu. hitto että on hurja ajatus, yksin *muutaman* ruotsalaisen keskellä. pahinta on että luulen että mulla tulee olee hauskaa!!! :D

tultiin mun luo jatkoille vielä. ystäväni studion vuokraaja tippui aika hyvin :D mulla pysy tilanne tiukasti tassuissa mitä nyt niiden lähdettyä joskus aamuyöllä sitä reflexi-peliä kovasti testasin.

eilen töissä oli ihan käsittämätön keskustelu. työkaveri oli vahvasti sitä mieltä että kaikki kodittomat, köyhät, afrikan nälkäiset ja kiinan lapsityöläiset, ovat sitä omasta tahdostaan, tai koska eivät vaivaudu muuttamaan tilannetta. eli jos haluaisivat vaan niin maailma olisi avoin. maailmassa on siis se...jokunen miljardi köyhyysrajan alapuolella elävää koska he tyytyvät siihen. mulla meinas pää räjähtää, toi oli niin käsittämätöntä. mä en edes kokoomuslaiselta odottas noita näkemyksiä, sen verran out there. vaihdoin sit puheenaihetta ja rauhoittelin hermojani jonkun tunnin.

Artulta sain syntsälahjaks nyt MP3-soittimen, kun sain päätettyä minkä haluun, jeeee! ja semmoi yks työn kautta tapaama liiga-jalkapalloilija pyysi kahville eilen. ei suomalainen siis. no ei kiitos tällä kertaa. ehkä ruotsist löytyy jotain kivaa seuraa hei? se Aleksi jota tapasin viime su niin sanoi että sillä on yks kiinnostava henkilö tiedos, siis joka vois olla mulle jees. pitää kattoo, järkkää jotain.

No comments: