June 18, 2009

juhannuksenvastainen tähtitaivas espoosta käsin katsottuna

vituttaa jo valmiiks toi tatska-naamassa-56tähteä-juttu... en olis niinkään varma mitenpäin toi juttu menee, ihmiset on oikeasti niin saatanan jälkeenkääneitä ja säälittäviä, ollaan heti tuomitsemassa tatuoijaa koska se näyttää siltä ku näyttää. ihan kuin ihmisen erilaisuus tekisi siitä automaattisesti jotenkin kykenevämmän vääryyteen tms. ja 18vee tytöntylleröthän ei ikinä sais mitään noin idioottimaisia ideoita saati sit valehtelis? haluaisimpa kyllä nähdä sen naisen, tai ihmisen ylipäätään, joka nukahtaa kun sitä tatuoidaan. on joskus siinä leukaperät kovilla nimittäin. tossa on niin monta kohtaa jotka ei vaan onnaa, sun naamaan EI päädy 56 tähteä ilman että huomaisit...

eilinen malli, Eva, joka on päiväduunissa tatuointi- ja lävistysliikkeessä, kertoi että jenkeissä ei monissa paikoissa kuten heillä edes tehdä käsiin tai kaulaan tatskaa jos ei ole jo 'full sleevet' (mä kyl kuulemma saisin jo :). musta toi on vähän rankkaa...jos vaikka haluais vaan tähden kämmenselkään eikä muuta. mutta siellä on toi oikeuteen haastamis-kulttuuri niin kipee että siinä ei kai mikään allekirjoitettu paperi suojele ketään. tai riskiä ei voi ottaa. wtf. niin en ihan tohon pisteeseen haluais että toi menis, mutta olen kyllä sitä mieltä että 18 vuotiaalle, tai edes lähelle, ei naamaan ehkä mitään kannattais tehdä... lieventäviä asianhaaroja voisi olla monia, mutta jos just joku kadulta kävelee liikeeseen eikä sillä ole mitään muuta missään... ni en vaan tekis.

hah, 2 viikon päästä meiksi saa lisää leimaa :D sukeltava pupuuuu! meritähti! kukkiii! tyttöjuttui! en NIIIn 5 vuotta sitten nähny tän tulevan, musta näin paljon sälää käsivarressa oli rumaa. ja muiden ihmisten tatskat on edelleen monet rumia, etenkin old skool-tyyli on musta kamalaa. mutta jokaiselle jotakin ja whatever rocks your boat jne...:) Jukkapoika alko nyt joku vuosi sitten laittaa käsivarttaan, sillä on isompi projekti, ihan megafull sleeve täynnä, omaa piirrosta tietty kun lahjakas on... se on ihan hienoa, ei ihan mun juttu mutta kuitenkin tosi siisti mun mielestä. mut joo mä jotenki aina päädyn tekee just päinvastoin ku mitä eka sanon tai oon mieltä. oli kyse sit cokiksesta pepsiin tai miä vaan. sitä alkaa vähän varomaan mitä sanoo, en ihan salatieteisiin usko mutta joku vipu mulla kai on päässä joka jossain vaiheessa aina menee toiseen asentoon. ehkä jos sitä ei eka käännetä toiseen ääripäähän ni sit se ei käänny sinne toiseenkaan? toisaalta onko väliä jos kääntyy, loppujenlopuksihan olen aina tyytyväinen eli subjektiivisesta näkökulmastani kaikki on aina hyvin?

kaikkiin mun vahvoihin näkemyksiin on tullut säröä tai olen vaan kääntänyt kelkkani ihan täysin. oli kyse naisista tai lävistyksistä tai ulkomaalaisista tai tyylistä tai kengistä tai mistä vittu vaan. se on käsittämätöntä. tää mun korporaatio-duunikin :D no, en sentään ole markkinoinnissa ja myynnissä duunissa tms. mitä muistan ekana BBA-vuotena vannoneeni, että jos nyt kiinnostaakin nää jutut mutta EI SITÄ, herranjumala. ei.

ja lapsena olin että kokoomus on hyvä kun äiskäkin tykkää siitä, joten nyt olen joo vastaan vahvasti mutta en ole kokenut 'takaisinkääntymisiä' joten siitä tuskin on pelkoa? ja yritin nuorempana kans uskoa jumalaan, ja uskoinkin, eli ateisminikin on kai kuosissa. mutta mitäköhän seuraavaksi? tietokone! apua! ei, en nuorena ollut yhtään messissä näissä, ei meillä maalla ollut, ja suhteeni koneisiin alkoi tavallaan huonolla jalla, joten voisi jo ajatella että olen jo käännynnäinen? ei nyt arvaan... haluan varmaan joku päivä takaisin maalle ja istuttaa kukkia ja vihanneksia. niistä en vittu ikinoo tykänny :S haalarit päälle ja antaa maailman mennä menojaan. ekoputarha ja...lapsikatras.

ehkä tohon on hyvä lopettaa ennenkuin on päivä pilalla. paljon töitä, reilu tunti vielä ja sit oon varannu tunnin pelkästään ohjeiden tekemiseen ja filujen sijoitteluun jotta kollega osaa hoitaa hommat poissaollessa. tai jotta sillä olis helpompaa, sanotaan näin. en menny edes syömää, hain vaan keiton takeawaynä ja vedän sitä tässä sivussa.

No comments: