July 27, 2009

maanantaivitutus hipoo kesän ennätyksiä

vietin hyvän aikaa tänää tehden taas super-exceliä jossa espoo cinén kaikki hoteimmat leffat.

vittu ihmiset vituttaa mua taas. käsittämätöntä paskaa twitterissä. joo osaan heittää ärsyttävät ihmiset helvettiin kyllä... aina ei vaan kehtais. mutta vittuako twiittaa jotain ihan käsittämätöntä paskaa...etenkin linkit, voi jeesus... jos linkin laittaa niin on paree olla aika saatanan hyvä. vittu kun ihmiset kelaa et ne on jotain hesarin toimittajia ja raportoi kaikesta 5 minuutin välein. hankkikaa elämä saatana, ketä te oikeen kuvittelette olevanne. FBssä "hide" nappi on selkeesti ollu mulla ahkerassa käytössä kans. vittu kun mua ei keskimäärin kiinnosta kenenkää asiat.

noloo kun wakoopassa on mun #1 softa nyt FB, kun roikun siellä aina jonkun osan päivästä kirjottelee yhden miehen kaa. jenni, asut sit naamakirjassa? joo, näköjään. pitää sanoo sille et vaihdetaan mailiin pliis. vääristyy muuten mun softankäyttö lukemat ihan mahottomiin. no kuka niitä seuraa? no ei kukaan paitsi MINÄ. mun softat, mun jutut, mä seuraan. on tosi tärkeetä!

olen kiukkuinen koska väsyttää.

No comments: