August 25, 2009

status update vaan

onks outoo jos jonku FB-statuksessa on et "tekis mieli mennä hakee sienii"(get mushrooms) ja sit miettii et haluukohan toi oikeesti mennä poimii ja kokkaa vai onko sillä huumausainetoiveita... oikeestaa kai kyse on siitä etten tunne ihmistä tarpeeksi hyvin voidakseni olla varma?

jonku FB-status oli yks päivä et "no means yes and yes means anal" ja repeilen sille vieläkin. menee sen verran...en edes tiedä mille puolelle mutta hyvä play "no means no" läpälle.

niinhän se oli kun tarkistin osoitetiedot ja käytin PARASTA karttahakua, että tää toimisto johon olen menossa istanbulissa (niitä onkin kai pari eri) on vähän sivummassa. mutta enköhän mä sinnekin itseni löydä.

olen taas puheväleissä arkkitehtiherran kanssa mutta aika viileetä. ainakin mun puolelta, ei kai sitä voi olla kuin varautunut, kun ei tiedä saako taas nenillee. mutta jotain lämmittely-yritystä tässä kai teoriassa on.

Mentalist alkaa vihdoin suomessa. aikakin. ja ilmeisesti BB myös aluillaan, alkaa taas olee joka tuutissa jotain hehkutusta. mä nyt vaan keskityn tähän mun PC tuuttiin... kai liikaakin. en ole saanut taas tehtyä asioita. sellasia tärkeitä asioita mitä pitäs saada tehtyä. täyttää KELAn paperit. tiskit koneeseen/ulos. TEFL kurssin esseet. viimeisin on ehdottomasti pahin. kun ei ole deadlineä niin sitä jännästi viivyttelee asioita....

No comments: