October 28, 2009

päivän media&mainos katsaus - ilman oikolukijaa kuten aina

ärsyttää toi kaupallisuus ja pakkotyrkyttäminen... päädyin jonkun linkin kautta MTV3:n Helmi-sivuille, jossa joku meikkitaiteilija jakelee vinkkejä lukijoiden kysymyksiin. kaikkeen tuntui olevan ratkaisu Nivea kun silmäilin. no ihmekös tuo, kun Helmi on diilannut yhteistyön Nivean kanssa, se löytyy yläpalkin valikosta ja sivusta mainoksina. löytyy jos jonkinlaista Nivea-kilkettä. mainokset on mainoksia, mutta kun naamioidaan se asiasisällöksi niin mulla alkaa keittää. "mulla on mustat silmänaluset/ryppyinen iho/kuivat jalkapohjat..." "kokeile Niven uutta SUPERDUPER magic brush peniä - se on todella kätevä!". jee.

Ifolorin mainoksen näyttö vaikuttaa lupaavalta. vähän koodia ja hienosti skaalattu. mainoslauseena oli ojtain isän yllättämisestä lahjalla. isä voiskin yllättyy kun saat näytön tommoseen kuntoon.

No comments: