November 30, 2009

nainen - keskity!

uusi viikko...

pitäs alottaa megasiivoukset jotta sais kämpän kuntoon vieraita varten. tiskejä on nyt koneessa... ja kassitolkulla vois viedä kamaa UFFille tai tonne mikä tos kurvissa nyt on... mutta tosi kiva syy siivota. muuten on hirveen vaikee motivoitua.

ja täl viikol on tosi paljon duunia, pitäs saada yks sivu valmiiks siiheks ku lähen israeliin. mietin kyl nyt tota Irania jotenkin. siel ei kämpänvaihtoa kauheesti tunnu olevan. couchsurfingissä sen sijaan löytyy paljonkin Irania. mutta siellä ei ole toimistoa meillä eli sinne ei töihin mennä - se on sit lomaa. ihan ok kai vaihteeksi?

ei jumalauta sinne (Iraniin) ei tunu pääsevän kuin Istanbulin kautta. tai kaikki tarjolla olevat lennot ainakin sieltä menee. en jotenki yhtää haluis välipysähtyä siellä. olenpas mä nyt vaikee. njaa, helmikuussa tarjolla olisi taas Lontoo. mun mielestä tää tarkottaa että tammikuussa ainoa hyväksyttävä kohde on Istanbul. olen myös ehkä ottanut muutaman napin liikaa enkä enää ole ihan järjissäni. alkaa kuulostaa siltä. voisin nyt keskittyä heprean opiskeluun ja Israeliin ensiksi enkä vouhottaa kaikkea muuta. pomo kysyi aionko mennä johonkin palestiinalaisalueille... olen niin pihalla noista enkä tiedä miten toi skulaa...pitää kai kysyä ja selvittää. kai mä menisin jos voisin? jahas, googletus avasi ainakin jotain ajatuksia asiaan; "Israel's Visa Rule: If You Visit Palestine, Stay There" jahas... niinpä tietenkin. kyselnpä kuitenkin paikallisilta miten tää asia oikeesti menee. pomo kysyi myös menenkö Jerusalemiin. ennen ollut ajatellut asiaa mutta ehkä mä nyt tsekkaan onko se tunnin vai viiden tunnin etäisyydellä ja harkitsen sitten uudestaan. eikö se Jeesus ollu sieltä? mun pitäs kai tietää.

No comments: