June 01, 2010

tätä tämmöstä

kämppä on pysynyt jotenkin siedettävänä toistaiseksi vaikka ulkona alkaa olee hiukan lämmin... meninpä tuossa ulos kaupoissa käymään ja sain hyvän hien päälle, sen verran sauna siellä on. iho on kokoajan nihkeä kyllä sisälläkin. pitää kai se tuuletin hankkia joskus, kun raaskis/ois rahaa. maksamaton vuokralainen ei jeesaa asiaa. vituttaa sekin aika paljon. sopimuksen purku on ens viikolla jos ei rahaa ala kuuluu. erittäin harmillista. seuraavaks olisi kyllä tosi mukava löytää vuokralainen tuttavapiiristä.

tänää on tän kämpän vuokranmaksu. mulla kun ei edellee oo pankkitiliä niin lääkäri lupasi maksaa omalta tililtään kun annoin vuokrarahat sille. ei kai sillä ole merkitystä mistä se rahaa tulee, kunhan pankin kautta. toivottavasti skulaa. tässä odottelen vaan puhelua että "pankki sanoo että tarvii kopion vuokrasopimuksesta ja jonkun koodin jonka vuokranmaksaja voi saada toimistosta X, kunhan täyttää ensin jotain papereita. mutta me ei tiedetä mitään siitä, menkää sinne toimistoon". en yhtään yllättyis.

tänä iltana hiustenvärjäys. lääkäri ehdotti että se värjää mun hiukset. katotaan miten mun käy.

silleen ahistaa noi iltatyöt kun jo herätessä miettii et montaks tuntii täs on on viel, sit kokoajan vahtaa kelloa ja niinku pieni stressi. ja kun mä oon viel niin uus niin ihan itseni takia mun kantsii kattoo kirjaa ja suunnitella ohjelmaa etukäteen. sit pitää tänää mennä viel etukäteen toimistolle koska mun pitää täyttää sellasia edistymis-raportteja mun oppilaista, tänää on deadline. ja SIT, nää tiistain ja torstain tunnit on siel jossain aika kaukana, kuski ajaa mutta aikaahan siihen kuluu.

löysin vihdoin monen mutkan kautta sen minibussin joka menee sille kadulle missä toimisto on, ja löysin myös mielestäni lähimmän paikan hypätä kyytiin. kyytiin ja poishan saa hypätä siis mistä vaan, mutta piti vaan tutustua reittiin, se menee tosta n. 800m päästä ehkä. ja kokonaismatka aika ovelta ovelle on 35-50min liikenteestä riippuen. hyvä puoli on se ettei aikatauluista tarvii huolehtia, niitä menee jonku 5-10 min välein, päivällä etenkin tosi usein. menee vaan tien vartee venaamaan.

No comments: