January 14, 2012

lauantai-illan huumaa

ihmesarja tää Duudsonit tuli taloon. en oo ihan varma konseptista... mut täs ekas jaksos toi perheen äiti on ihan vittu hirvee. mietin et leikkiikse vaan tiukkaa kun on tää tv-sarja ja se on kai sen rooli? mut ei... ei helvetti. millasii lapsii noista kasvaa? ei toi voi olla normaalia? mulla oli aika anarkistinen ja sekava lapsuus tohon verrattuna.

kiitos Jumalalle TVkaistasta. toivottavasti joku laki ei pilaa tätäkin huvia.

lapsuus oli silleen että en muista aika pitkältä ajalta mitään. kun muutettiin suomeen äidin kaa niin asuttiin munkassa mummon naapurissa, jossa mä sit myöhemmin 16-veenä taas olin. helsingissä asui silloin tätikin, eli äidin sisko. varmaan se siloin sit opiskeli hammaslääkäriks, ellei ollu jo. se ompeli mun barbeille mekkoja, muistan sen lumikki-asun tosi hyvin. ja myös luki mulle H.C. Andersenin satuja iltaisin kun menin mummolaan yöksi. munkan lastentarha oli jotenkin ankea kyllä...tai niin sen muistan.

sit kun myöhemmin taas asuin munkassa ni kävelin aina sen lastentarhan ohi kun menin kirjasoon. ei ollu iso kirjasto muutta mä olin NIIN vakioasiakas. luin tosi paljon. yritän muistella et mitä ihmettä... jotain elämänkertoja ainakin, Doorsin rumpalin ym. sit jotain ehkä sosiologiaan ja psykologiaan liittyviä juttuja, ja Stephen Kingin vanhempia tarinoita.

suomessa vois olla kiva käydä kohta. harmi kun muukin matkailu kiinnostais, mut ihan kaikkee ei aina voi saada.

No comments: