March 25, 2013

suhteet ja pyykit

tuossa yks ilta yritettiin kattoa turkkilaista romanttista draamaa lääkärin kaa. mut jo taas kulttuurierot sai mun niskavillat pystyyn. ei taida olla turkkilaista seksikohtausta missä nainen ei kiljuis ainakin osan aikaa "ei" ja mies käyttäs vähän kovempia otteita. loppujenlopuksi nää jutut tapahtuu yhteisymmärryksessä mutta on jotenkin häiritseviä kuitenkin. tietty sen lisäks et päähenkilöt on jotenki tosi luonnevammaisia ja ihastuu sitä rankemmin mitä huonommin niitä kohdellaan vastapuolen taholta.

on se ihme et mä aina löydän oikeesti hyviä ja ihmeellisiä miehiä. en laita sitä ihan onnen piikkiin, kyllä mä vaan olen aika tarkkanäköinen! mutta silti, etenkin turkissa on niin paljon miehiä jotka ei vähänkään länsimaiselle naiselle sovi (kulttuuri, ym erojen takia) - ellei halua sit "vähän" "joustaa" - että se et mä oon löytäny niin sellasen miehen joka arvostaa ja pitää huolta ja on ihku....  jep. se on mun spessutaito.

yhdet kaverit jotka tapas mun synttäreillä on käyny deitillä, saas nähdä onko mun matchaaminen onnannu tällä kertaa. eli tuleeko niistä pari vai ei...

Tässä hesarin artikkelissa koskien pyykinpesua ja pesukoneita todetaan lopussa että hiki ja rasva lähtevät vasta 60 asteessa.  koskahan kukaan on viimeksi nähnyt vaatetta jonka SAISI (ohjeen mukaan) pestä 60 asteessa? ehkö joskus viimeksi 80-luvulla. onko sit nyt näin että mun vaatteet tulee koneesta ulos hikisinä? kas kun en ole huomannut. keskityn nyt olennaiseen ja siihen että vaatteet vaikuttavat puhtailta. koska en mä tolle mitään voi, vaatteet on aina 30- tai 40-asteisia ohjeen mukaan, ainoastaan lakanoissa ja pyyhkeissä lukee 60. elämä on?

tilasin nyt kuitenkin paikallisesta IKEAsta juuri pyykkipusseja, tai niitä...  missä voi pestä esim. rintsikat. en ole niitä mistään muualta löytänyt täällä, ja vaikka hyvin olen nyt 3 vuotta selvinnyt ilmankin niin kai mun oli vaan pakko tuhlata rahaa? ostin samalla meille uuden yöpöydän, edellinen on väkisin tungettu sängyn ja vaatekaapin väliin, siis niin että kaikista on pinnat pilalla ja kun sängylle vaan istuu niin kauhea natina kuuluu. lisäksi vanha yöpöytä on aika hurjan näköinen kun mun maalaama hieno maalipinta aina alkaa irtoilemaan ja maalaan uudelleen päälle. sit lisäsin ostoskoriin kynttilän ja käsipyyhkeen. kotiinkuljetus 15tl/6e. josko ne huomenna tulis :P

No comments: