August 11, 2013

tyttöjä ja tyttöjä


täytyy sanoa että mua ei kyllä kiinnosta Mona Lisan henkilöllisyys tippaakaan. muutenkin sen teoksen hienous on mennyt multa jotenkin ohi, mutta en ylipäätään ole kova perinteisen taiteen fani, joten ehkei se ole yllättävää. tylsän näköinen nainen jolta irtoaa semi-hymy...

Sennin ja Annan kanssa oltiin eileen ulkosalla. perjantainakin olin, ensin Hannan ja muiden tyttöjen kaa ja sit päädyin Sennin ja Annan kaa johonkin klubille ja löysin itseni tanssimasta aamuviideltä. onneksi löysin kotiinkin sit vielä mut eilen ei oikeen hotsittanut lähteä, oli sellanen heikotus...  mutta Anna on vaan käymässä ja se oli sovittu että ne tulis yöksikin joten pakkohan se oli sit lähteä. nyt mulla alkaa sellanen oksat pois antibiootti-kuuri eli tulee sopivast pieni breikki, mikä muutenkin on loman jälkee aina hyvä. Thaimaassa oli hyvät cocktailit.

Anna ja Senni




















salakapakka, tai ei ihan mutta auki 4:n jälkeen kun baarien pitäisi mennä kiinni. ei niitä kai huoleta mahdolliset seuraamukset. tavattiin siellä kaikenlaisia anarkistiälykköjä tms.




















kofeiiniaddiktiosta puhuttaessa mainitaan aina päänsärky ja kaikenlainen heikotus jos sitä kofeiinia ei saa. mulla ei kyllä ole sellasia ongelmia, joskus menee monta päivää ilman kofeiinia, ajattelematta asiaa. kai se on yksinlöllistä ja kaikkee...  hmm.

mä ostin facebookin osto/myyntiryhmästä IKEAn sellasen vaatesäilytyssysteemin, tai sitouduin ostamaan. nyt pitäs mennä viel hakemaan se, huomenna...  toivottavasti sen saa kivasti kasaan ja autoon. jotenkin koen syyllisyyttä, vaikka olen jo jonkin aikaa harmitellut että mulla alkaa loppua vaatesäilytystila, mutta tuntuu että no olisinko mä nyt jotenki voinu selviytyä tai alkaa pakkaa vaatteita johonkin ihan muualle...  vaikka se systeemi oli 75tl/30e eli todella halpa... mut kun on jotenki epävarmuutta et kauanko täällä nyt viihtyy ...ajattelen aina ihan liikaa tulevaisuuteen.

illalliseksi laitoin tänään spagettia perinteisellä jauheliha-tomaatti-kesäkurpitsakastikkeella :) päivällä seurasin kun lääkäri korjasi meidän sohvan jousia. ne oli irronnu, ei jaksanu alkaa taistelee IKEAn kaa takuusta kun kuittia ei oo tallella - ja itekin sai sen kuntoon.

No comments: