September 28, 2013

kiireetöntä

Nordean puhelinaspasta on tullu maanvaiva. sinne soittaessa kestää ehkä 2 min että pääse puhumaan jollekin. ei jonotuksen takia, vaan siksi, että siellä on nauhoite joka jaarittelee kaikkea ja kysyy mitä asiaa koskee ja yrittää sitten arvailla mitä tarkoitat. joo, kehitys kehittyy ja puheentunnistimet on hienoja mutta se on vaan tosi hidasta. kaiken lisäksi tyyppi sanoo että "haluamme parantaa palveluamme"... en usko että kukaan asiakas kokee palvelun parantuneen pitkittyneen alkuepisodin ansiosta, tai sen, että pääsee puhumaan koneelle. mua myös häiritsee että miesääni opastaa "esimerkiksi voit sanoa: luottokorttinini on varastettu"  mun mielestä sen pitäs sanoa "voit esimerkiksi..." 

"haluan luottokorttini kuriiripostilla"
"kiitos. koskiko asiasi siis luottokorttia? vastaa kyllä, jos.... tai ei...."
"kyllä kyllä...!!"

pyytäisvät yhden sanan vastauksia jos ei selviä monimutkaisemmasta.

noin muuten asiakaspalvelu on siellä jotakuinkin tasaisen hyvää. ehkä saan jopa pankkiasiani kuntoon tässä...jossain vaiheessa. jos ne nettipankkitunnukset tulis sen kuriirin mukana...vaikka...  katsotaan.

katottiin lääkärin kaa Midnight in Paris. miksei joku kertonu mulle et se on fantasiaelokuva. tai miksei netissä lukenut jossain arvostelussa? ei se nyt sitä pilannut mutta oli aika hämmentävää. en tajunnut. kuten en yleensäkään Woody Allenin elokuvia....

tv-puolella syksy on hyvää aikaa. Big Bang Theory, Good Wife, Elementary, CSI jne. alkoi taas.



No comments: