November 23, 2013

perusäijät töissä


tänään on opettajien päivä Turkissa. hyvä minä!

kun herää kuudelta ni päivällä tuntuu kuin olis iltapäivä ja iltapäivällä ihan kuin olis myöhäinen ilta. mut pimeäkin tulee jo 4:30, vaikuttaa asiaan. espoolainen perheenisä sano eilen chätissä ettei ois uskonu että mä ikinä hoidan itseäni tilanteeseen jossa herään aamukuudelta. mut 3 x viikossa on ihan eri ku 5 x....  mut tätä kai se ikä teettää? sitä alkaa joustaa ja kaikkee :)


Turkissa yks erikoinen juttu on että kampaamoissa ja pienissä kosmetiikkapuljuissa on usein miehiä töissä enempi kuin naisia. eikä ne edes kovin usein ole omasta sukupuolestaan kiinnostuneita vaan ihan perusäijiä. tänään ostin silmänrajauskynää ja myyjäsedällä oli vahvat mielipiteet siitä mikä on hyvä ja mikä ei, mutta oltiin aika samoilla linjoilla ja kaupatkin tuli. mietin että mullahan on vaan joku 5 rajausta jo mutta kun TUNTU et tarviin yhden lisää, niissä muissa on puolensa mutta kun...

tänään pitää värjää hiukset mut nyt kun mulla on se hienostokampaamo jossa käyn opettaa englantia ni pitää kattoo vähän ettei oo ihan homssunen kun menee. vaikka tuskin niit kiinnostaa mut olen asian suhteen vähän itsetietoinen.

huomenna meidän pitäs lääkärin kaa mennä relaa spa'han. sillä kun on historiallinen vapaapäivä ja ansaitsee ehkä hieman rentoutumista. mä olin sillon pari viikkoa sit Hannan polttareissa ihan mahtavassa spa'ssa tyttöjen kaa ja sain siitä idean. jostain syystä mulle ei ikinä tuu varsinaisesti mieleen et ite "tarvisin" sellaista rentoutumista, tai mitään hoitolajuttuja jne...  mutta se oli varsin mukavaa, ja ei ole hassumpi idea viettää päivä sellasessa paikassa miehen kanssa. saunaa, hamamia, allasta...  parin sadan metrin päässä meistä, Bosporin rannalla, on Hilton jossa on hyvin ylistetyt nää edellämainitut tilat. et sinne ehkä suunnataan sit. aamiaisen jälkeen.


No comments: