November 08, 2015

vloppu hyvässä säässä

Toni Alaranta kirjoittaa (taas vaihteeksi) asiaa Turkista; Turkin tarina sillanrakentajana romuttunut - Pakolaiset kauppatavaraa.

tosi vaikea ollu muistaa tunnin aikaeroa josta Rakas Johtajamme päätti ennen vaaleja, meinannu mennä aikataulut välillä sekaisin työtapaamisten(skypetysten) kanssa. onneksi olen kuitenkin tunnin edellä enkä jäljessä, niin pahimmillaan alan vaan varautumaan johonkin tuntia ennen. huomenna vihdoin siirrymme samaan aikaan kuin itä-eurooppa, mitä nyt vaalit heitti meidät epäsuorasti jonku satavuotta taakkepäin. se ei ehkä vielä näy käytännössä mutta "sanokaa mun sanoneen" (mummoäänellä).

mikähän on leningin ja mekon ero muka? itse en käytä sanaa leninki ollenkaan, ja mulla on ollu käsitys et ne on ihan yks ja sama. jossain hesarin artikkelissa vaan käytettiin sanaa leninki...

se tsekkinainen sit löyty sieltä metsästä. mä myönnän että mua kiinnostaa sen motiivit jotenkin, ja jotenkin, et mikä juttu siinä oli että läks yks aamu metsään kuolemaan. koska en usko että se oli vahinko, et halus vaan vähän haukkaa happea..   eihän se periaatteessa meille kuulu, mutta jos joku lehti kirjoittaa niin kyllä mä aion lukea.





No comments: