October 15, 2013

osoitteeni ja Nordea. ei hyvä.

mun pankkisotkutkin alkoi sitten vihdoin selvitä, kun viime viikolla kuriiriposti toi nettipankkitunnarit (ja uuden luottokortin). enpä olis arvannut että ikinä nauttisin sinne kirjautumisesta ja laskujen hoitamisesta.

oli kyllä kiven takana. sen jälkeen kun olin pyytänyt puhelinpalvelun kautta ne kuriiripostilla lähettämään (25e palvelu jota Nordea on itse mulle aktiivisesti tarjonnut), ja melkeen viikkoa myöhemmin kirjoitin sähköpostia, niin kävi ilmi ettei se ollut vieläkään lähtenyt, vaan joku pankkineuvoja oli lähettänyt mulle kirjeen kysyäkseen puhelinnumeroa (olin kertonut sen puhelinpalvelussa jo mutta oli kai jäänyt matkan varrelle).

joka tapauksessa, 1 iso ongelma on edelleen, ja se on se että päättelin ettei posti tule perille koska Nordea printtaa sellaisen koodin kriittisten osoitetietojen päälle, yksi sellainen tuli perille kauan sitten, ja siitä otinkin kuvan. hauskaa on se, että yksikään kolmesta ihmisestä joiden kanssa olen yrittänyt asiaa selvittää (puhelinpalvelu + Marja ja Helena alla olevassa keskustelussa) ei ole sanallakaan kommentoinut asiaa.miksi täydellinen ignooraus?






tää koko ketjun näyttävä kuva ei oikeen tunnu aukevan mutta jääköön tähän. 


viimeiseen viestiini en saanut vastausta lainkaan, ja olin jo kysymässä et "hei oikeesti??" kun DHL:n kuriiri soitti ja kysyi olenko kotona. en ollut, mutta nehän antaa kyllä kiltisti poikaystävälle tai naapurille, kun turkissa ollaan.

en tiedä mikä on seuraava askel,  tällä menolla en kyllä tuosta pankista postia saa.

No comments: